Tuesday, December 4, 2007

POLIARTRITA PSORIAZICA

POLIARTRITA PSORIAZICA

Buna ziua, sunt din Sibiu si am 59 ani. De la varsta de 23 ani sufar de
 psoriazis, care mai tarziu s-a dovedit a fi poliartrita psoriazica. Am
 rugamintea de a-mi raspunde daca tratamentul deniplant, m-ar putea ajuta.
  Mentionez ca psoriazisul este localizata pe scalp si la incheieturi si
 fac tratament cu metotrexat, ceea ce nu este chiar ce doresc eu.
  Daca ati mai avut cazuri, as comanda si eu tratamentul.
  Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc succes in ceea ce
 faceti.
 
------------------------------
Buna siua

Au mai fost cazuri de artrita sau poliartrita psoriazica , ce au beneficiat de deniplant, cu rezultate pozitive.
Depinde de organismul fiecaruia cum raspunde la ceai
In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea cum si daca raspunde organismul
Daca va hotarati sa comandati acest ceai
intrati pe http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
si vedeti acolo cum se procedeaza.


Cu stima
Gheorghe Giurgiu

No comments: