Friday, July 17, 2009

deniplant da rezultate si in turcia

DOMNULE GIURGIU
Ma numesc kemal ali, locuiesc in Istanbul.am obtinut ceaiul
deniplant prin itermediul dnei.roxana din Constanta,l-am folosit
timp de19 zile dar a trebuit sa fac o intrerupere in urma
recomandarilor dvs.(se produsese o eruptie rapida, ) dupa care la
discutiile avute prin msn. cu dvs am reinceput tratamentul, de data
asta fara sa adaug lamaie.sunt doua saptamani si ceva se intampla,
spre bine.prinzand curaj, as vrea sa va intreb daca pot continua
adaugand si lamaia.Sunt dispus sa urmez tratamentul in continuare.va
rog sa-mi raspundeti ce suma (in euro)trebuie sa va trimit pentru 2
pachete de ceai la o adresa din romania.expedierea sumei de bani o
voi face prin western union.dupa care am sa va comunic codul de
expediere si adresa de destinatie.MA SIMT MAI BINE! DATORITA
CEAIULUI DENIPLANT.

CU MULTA STIMA!
Kemal ali ISTANBUL


Buna seara
Pentru doua cutii de ceai trebuie sa platiti 72 euro +taxele de transport 15 euro = 87 euro
Adresa unde trebuie sa expediati banii este
GIURGIU GHEORGHE
Str Stefan cel mare nr 6
Loc Voluntari jud ilfov romania
tel 0744827881

Puteti introduce treptat si lamaia in tratament
La inceput cate o jumatate de lamaie , si apoi puteti sa o puneti intreaga

Daca mai aveti nelamuriri puteti sa ma contactati.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

No comments: