Thursday, December 25, 2008

Gyógyteával a Psoriasis ellen

Gyógyteával a Psoriasis ellen
Egy lehetséges gyógyulási mód a Psoriasis (pszoriázis, pikkelysömör) betegségre

Köszöntök minden, psoriasisban szenvedő betegtársamat. Zoltán vagyok 39 éves és örömmel mondhatom, hogy ez a 2007-es év hozta meg számomra a jelentős gyógyulást, melyet szeretnék minden betegtársammal megosztani.

Úgy gondoltam mindeképpen meg kell osztanom történetemet és gyógyulásomat mindenkivel, aki hasonló psoriasis betegségben szenved, hiszen amit itt le fogok írni, az szinte mindenki számára hozzáférhető, egyszerű és - legalábbis számomra - látványos és jelentős gyógyulást lehet elérni a psoriasis terén.

Mindenképpen azzal kezdeném, hogy örülök annak, hogy végre találtam egy olyan lehetőséget amely megállította és visszaszorította psoriasisos tüneteimet. Azért nem írhatom le, hogy teljesen tünetmentes vagyok, mivel még csak 2 hónapja kezdtem el a következőkben leírt kúrát.

No comments: