Thursday, December 25, 2008

Pikkelysömör ( psoriasis ) csodálatos gyógyulása – Táltos Egészség

A pikkelysömör nagyon kellemetlen betegség, hisz a bőrön megjelenő pikkelyszerű folyamatos hámlás kellemetlen látvány, ezért kényelmetlenül éreztem magam. Állandóan arra kellett figyelnem, hogy a bőr azon részei, ahol a tünetek jelentkeztek, minél inkább takarásban legyenek.

Ráadásul az időnként jelentkező viszketés szinte elviselhetetlen és nem lehet megállni, hogy az ember, mint egy bolhás kutya, ne vakarózzon – bárhol is legyen.

Táltos gyógykezelésre jártam Kopcsányi Ildikóhoz, talpmasszázsra pedig Kopcsányi Mártikához. Gyökeresen változtattam táplálkozási szokásaimon. Étrendemből kihagytam a cukrot, sajtot, disznóhúst, tejet, tojást, a margarint, fehérlisztből és szójából készült ételeket.

Az Ősmagyar Táltos Egyház szervezésében zarándok utakon vettem részt, ittam a források gyógyvizéből. Kedves Szentjeink finom rezgéseinek és Kovács - Magyar András lélekemelő beszédeinek hatására megváltozott a gondolkodásom, megnyugodott a lelkem.

Ahogy ez megtörtént, lassan elmúlt e kellemetlen bőrbetegség. Azóta már hónapok teltek el, a pikkelysömörnek már nyoma sincs.

Köszönöm Kovács - Magyar Andrásnak, hogy nem csak megálmodta, de meg is valósította és közkinccsé tette Táltos gyógyító módszerét!

C. Ildikó

No comments: