Saturday, January 13, 2007

Rezultate

Dupa obtinerea licentei produsului Deniplant, am incercat sa vad daca acest tratament da rezultate si la alte persoane si am
constatat ca acest lucru este posibil. Astfel cam 70-80 % din persoanele care au urmat tratamentul cu Deniplant au obtinut
rezultate pozitive. Insa au fost si 20-30% carora organismul nu le-a raspuns nici la acest ceai. Astfel, daca dupa una, doua luni
de tratament nu se cunoaste nici o ameliorare, organismul inca depinde de unguente, rezultatele sunt negative.
Au fost persoane care si-au rezolvat problemele in 5-6 luni, dar au fost si persoane care au depasit 3 ani de tratament. Am
constatat ca la copii rezolvarea a fost mult mai rapida fata de adulti, la care organismul a raspuns mai incet.
Din cazurile urmarite am constatat ca evolutia tratamentului este urmatoarea: in primul rand (asa cum am precizat anterior), nu
trebuie folosite unguente sau alte medicamente,de uz extern sau intern. Desi este un lucru paradoxal, am constatat ca la anumiti
pacienti care au intrerupt tratamentul cu unguente pentru o perioada mai mare de timp, organismul lor a intrat intr-un oarecare
echilibru si leziunile s-au stabilizat, boala nemai-evoluand. Asa cum spun eu, boala a fost tratata cu indiferenta si leziunile s-au
stabilizat numai pe anumite portiuni. Cu cat omul incearca sa se vindece mai repede, cu atat isi da cu mai multe unguente
diferite, cu atat mai repede se strica echilibrul organismului si boala avanseaza, generalizandu-se pe tot corpul.
Cu cat se intervine asupra leziunilor, pentru a forta indepartarea crustelor, cu atat suprafata leziunilor se mareste si dureaza mai
mult procesul de vindecare. De aceea eu am sfatuit sa nu se scarpine leziunile, sa nu se forteze caderea cojilor.

No comments: